110331

Godafton bloggen.

Today is the day you will always remember as the day you almost caught
Queen Stina!!!!


Ja, högt ärade läsare. jag vinglar på kanten till ett nervsammanbrott. Jag är en liten nyckelpiga i ett oändligt hav av hungriga fåglar. Den enda 65A BH:n på H&M med hundra 12-åringar som tror att de har bröst och tänker kämpa till sista andetaget för att få en BH. Den sista skvätten fil på Södra Kasern när det serveras blodpudding.
Mitt liv, är en katastrof.


jag har så mycket att göra att jag har hamnat i ett för mig bekant stadium. Så mycket att göra, så mycket tid och ändå är jag fastfrusen i marken, like a deer in the headlights. Idag är det meningen att jag ska plugga till musikhistoria-provet imorgon, memorera mitt svenska tal och skriva färdigt min slutdokumentation.
Vet ni vad jag har gjort?
Jag har tittat på 9 avsnitt av That '70s show och köpt ytterligare en Ben & Jerry's glass. det är min andra denna veckan. japp, jag är inte stolt över det.


fast på ett sätt känns det okej att vara så likgiltig som är just nu. det är ju trots allt bara min utbildning och mina betyg vi snackar om. hur mycket skillnad gör dom egentligen?
i värsta fall får jag leva på min blogg. hm, hur ska jag göra för att tjäna 75 000 i månaden på min blogg..
Molly tittade precis på mig som om för att säga "Jag ger dig 75 000 om du slutar blogga och kommer hit och klappar mig på magen." hon är för rar, den gamla haggan.


Jag kommer bli en galen katt-tant. eller kanske bara en galen tant. jag har inte bestämt mig än. ska jag bli en galen katt-tant måste jag ju ha min galna katt och allvarligt talat tror jag inte att Molly kommer leva så länge. nog för att hon är seglivad men jag har inte sett henne le en enda gång och vi vet ju alla att ett gott skratt förlänger livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0