I'm in a state of literary bliss!

Åh varför, varför lever jag inte i en Meg Cabot roman?
Jag har precis läst The Guy Next Door av henne och jag är helt hoppig av glädje! Precis som jag alltid blir av hennes böcker. Hon skriver så himla bra och sjukt jävla roligt! Jag vet inte hur många gånger folk på bussen har tittat konstigt på mig eftersom jag småskrattar för mig själv och ler som en galning när jag läser en av hennes böcker. all i have to say is: thank god for Meg Cabot!

Suck, jag säger då det. om jag hade haft ett outsinligt förråd av glass och bra böcker då hade jag inte behövt skrämma intet ont anande killar på gator genom att stirra och dregla. Då hade jag nämligen varit fullt nöjd med min tillvaro. such a shame really.

annars gör jag inte mycket. lyssnar på country musik och drömmer att jag bor i en pytteliten stad i USA. fråga mig inte varför, jag orkar inte berätta om min besatthet av the american way of life.

MEN! jag har äntligen laddat min mobil! jag är kontaktbar gott folk. och om jag ändå inte svarar när du ringer eller smsar är det för att jag ignorerar dig. och om jag ignorerar dig, då har du antagligen förtjänat det.
någon jag inte skulle drömma om att ignorera dock, det är Viktor. eller Foxy som jag nu kallar honom. jag skickade precis ett väldigt sexigt sms till honom.

Du, jag, ett par stepbrädor och
några svettiga medelålders
kvinnor 18.55?
Vad säger du? ;)


allvarligt talat, att jag inte blivit utsedd till årets smsare gör mig förvånad.
Ha det bra och för att citera The Guy Next Door:
Se upp med var ni går, har man otur får man en AC-låda i skallen.





Dagens visa råd från en fiktiv mormor: "Honey, you ain't no hundred-dollar bill. Not everyone's gonna like you."

Kommentarer
Postat av: Viktor Aka Foxy!

Haha! Ett sjukt sexigt sms! Och Foxy är bara helt underbart! Och steppen var också helt underbar! VI ÄR UNDERBARA!

2011-03-23 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0