don't cry for me Sweden, the truth is I never left you.

Jag har varit busig. busig och olaglig. så i morgon blir det Post Grad och Little Nicky. så det kan ni mumsa på till i morgon, för jag vet att det var en evighet sen jag recenserade en film. och är det inte konstigt att jag måste slå upp det ordet varje gång jag ska skriva det för att jag inte kan stava till det?


och med femte inlägget denna kväll säger jag nu godnatt och adjö, temperaturen ute är 2 grader celsius och vi tackar för att ni valt synonymous.blogg.se som kvällsunderhållningen och hoppas att ni tänker på oss även i framtida sammanhang. PS. om ni beställer privata inlägg tillkommer en avgift på 3 gräddbullar och en påse bilar DS.

this is stina the great, signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0