110327

Något historiskt har precis hänt! Jag, Anna Stina Catharina Holm (ja, det är mitt namn och ja, jag vet att det rimmar), pluggis och all around besserwisser and know-it-all, ska SKOLKA!
det är redan gjort, jag har redan anmält min frånvaro på svenska lektionen och religionen. det känns, befriande.
mitt nya kriminella liv tar sin början, it's gonna be stinalicious.

nu ska jag poppa popcorn och möjligtvis kolla på Forrest Gump.
hejdå stortå!

PS. kul med sommartid. som om jag verkligen behöver ytterligare en anledning att göra mig av med alla klockor och leva "utanför tiden" DS.

Kommentarer
Postat av: miranda

jag ska tipsa katarina om din blogg!

2011-03-27 @ 23:58:35
Postat av: Susanna

Varför skolkar du? För att du ska göra något annat eller bara för att du är seg?! =)

2011-03-28 @ 11:00:22
URL: http://www.susannaholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0