110325

zzzzzzzzzz.

that's the sound of me sleeping. cause I'm friggin' tired. erika har varit här i några timmar, hon spelade age of empires och jag sov.. det var trevligt för oss båda tror jag, hon hade ihjäl alla i hela spelet.
Alltså, får jag bara säga att jag är inte särskilt förtjust i reagge. jag lyssnar på en konstig reagge låt just nu och jag förstår inte charmen. kanske charmen med reagge är att de som hittade på genren var höga, de som lyssnar på det är höga och de som spelar in det är höga? det säger sig självt att jag inte direkt ger det två tummar upp. de enda droger jag sysslar med är choklad och eufori.
men smaken är som baken, i mitt fall muskulös och snygg som fan. äsch, vem försöker jag lura?

imorgon ska jag ta en sväng upp till göteborg för att återigen se Hagmans konditori. det var ju flera veckor sen sist. turligt nog har jag minne som en guldfisk och kommer således att skratta mig lila till precis allt igen.

and now, That 70's show! eller är det That '70s show? så står det på boxarna, men det kan ju inte vara rätt? ser ju koko ut. Sandrew Metronome vet inte vad de håller på med.


"My professional aspirations were simple - I wanted to be an intergalactic princess."
Stephanie Plum

Kommentarer
Postat av: Jim

'70 betyder att det egentligen ska stå 1970! "'" står alltså för 19 i det här fallet. =)

2011-03-26 @ 11:54:02
Postat av: Stina

Du är en smartis Jim :)

2011-03-26 @ 17:07:44
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0