110320

Åh du ljuva söndagskväll!

Eftersom jag har startat min nya vana att gå upp i tid på söndagar stapplade jag ur sängen halv elva idag. åt frukost med familia, vilket var väldigt trevligt efter en veckas ensamma måltider.
klistrade ögonen vid tvn och femte säsongen av That 70's show (det är då the good stuff begins. why? för det är då Jackie och Hyde blir tillsammans! :D)

handlade till mamma, fick ett samtal av Viktor om spinning idag, som jag tackade ja till. åt hemmagjorda biffar, potatis, sås och lingon. oh heavenly food, where have thou been this week?
kollade på alla 97 bilder från Gran Canaria. ja, 97.

fräste till gymmet och spinnade röven av mig och fräste sen tillbaka. duschade och handtvättade en second hand tröja med hjälp och instruktioner av moder jord. och nu ska jag fortsätta till på That 70's show och sen läsa i min 600 sidors bok som ska vara klar på tisdag. jag är på sidan 303, kanske inte de bästa oddsen men jag försöker att vara positiv. om inte Mohammed vill komma till berget får berget komma till Mohammed.
frågan är bara: är jag berget eller Mohammed?


förresten, ta en titt på vad mamma hade med sig till mig från Gran Canaria!

och om ni undrar vad som ligger i bakgrunden kan jag berätta att det är ca 25 mentos tuggummin. Saken med mentos tuggummin är den att de smakar precis som mentos godisar, i 3 minuter. och allvarligt talat, jag är en alltför upptagen kvinna för att ha tid till att idissla på smaklösa tuggummin dagarna i ända..
mascaran är toppen och jag älskar Escada parfymer! tic-tacsen fick jag i tre smaken. mint, intense mint och extra strong mint. försöker mamma säga mig något tro?


tack för presenterna mamma och B. puss på er :)
smell ya, shouldn't have to tell ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod lilla honey!

2011-03-23 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0