110319

jag tycker att det är underbart att vakna efter 6 timmars sömn.. för att spy.
ja, det var inte fräscht..

min teori är att min stackars mage, som varit på diet och stenhård (okej okej, kanske inte stenhård men väldigt fokuserad) träning sen januari, blev lite chockad av alla onyttigheter igår hemma hos Olivia.
efter detta härliga wake-up-call däckade jag i sängen och vaknade några timmar senare av att mormor ringer. hon skulle bara kolla att jag inte kört av vägen igår. väldigt gulligt och jag uppskattar det, men inte så tidigt på morgonen.

så idag slappar jag bara. har lånat Spirited Away (för fjärde gången kanske) och Land of the Dead av Banjaman, så tanken var ju att jag skulle se någon av dom. vet inte om det är så klokt att se zombie filmen dock, av någon anledning tror jag inte att det hjälper att hålla magen i styr.

idag kommer mamma och B hem, säkerligen bruna som pepparkakor och med Joker-leenden. tur för dom att jag är trött på allt matlagande annars hade jag kanske barrikaderat dörren :O
fick världens gulligaste sms av mamma igår, jag minns inte riktigt vad det stod i det, mest för att jag råkade radera det (som vi alla vet att jag har en tendens att göra med jämna mellanrum). men för en dam som är väldigt kort och koncis var det jättegulligt, typ med utropstecken och punkter!
mamma, när du kommer jag ska jag lära dig att göra smileysar.


kjamiz
(åh vad det är kul att va låtsasfjortiz! (här har ni chansen att va lite taskiga och säga: Låtsas? ))
PS. what the hell is up with the friggin' snow?! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0