110313

Morrn!

På nåt knasigt vänster vaknade jag nu fast Mimmi och jag låg och pratade till fem på morgonen. det känns lite udda för i vanliga fall är jag värsta sjusovaren. men nu är det Mimmi som sussar sött :D

allt gick bra förresten, jag är obviously en gudinna även i köket och skulle lätt kunna levt på min kokkonst. en underbarkväll som bestod av middag, melodifestivalen (som vi inte var särskilt fokuserade på. men jippi, eric saade vann. jag tänker lite som så att om alla de artiser vi skickat innan har losat och jag gillat dom, kanske det går bättre för eric saade, han är liksom inte min favorit..) sång vid pianot med tillägget erika som hälsade på vid elva tiden och till sist Tristan & Isolde, som jag självklart grät som ett barn till. lägg till ungefär en hektar av snicksnack så får du en estetlördag in da house.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0