110309

Idag har jag improviserat dans, ätit ungersk gulasch, redigerat bilder och tok-skrattat med miranda och råkat komma en timme för tidigt till träningen.

verkligen störigt, jag tittade på klockan och tänkte att den var halv 7 men tji fick jag. dock insåg jag det inte förrän jag varit på gymmet i en sisådär 20 minuter. eftersom det inte var lönt att åka hem igen innan steppen kl 7 dök jag in på cirkelträning vid 6 istället. jag svettades och svettades, och det tog aldrig slut.
kämpade mig igenom steppen och hängde kvar rätt länge efter den och pratade med träningskompisar :D

körde hem (I SNÖN! what's up with that? jag trodde det var vår!) och åt en intressant middag. Proteinshake, keso och apelsin med kanel och några bitar bacon. väldigt knasigt, men helt okej. proteinshaken var inte så god som jag trodde den skulle vara. å andra sidan, man kan kanske inte ha så höga krav på något som innehåller 160 kalorier..

så nu är jag trött. tittade precis på senaste Glee avsnittet, Santana och Brittany sjöng en fin låt tillsammans och eftersom Santan grät så gjorde självklart jag också det. därför känner jag mig lite down, som om luften gått ur mig. ibland blir det så, jag tror att jag går på reservtanken rätt ofta och det håller inte i längden. so, im a little tired, a little sad and a teeny tiny bit weepy.

imorgon ska jag tatuera mig, ni kan väl hålla tummarna för att det går bra och att jag inte måste amputera skuldran pga blyförgiftning.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0