110306

I KNEW IT! I KNEW IT!

jag är ett oupptäckt geni! precis som Lillan i Mysteriet på Greveholm!! :D :D
min essä är klar! har precis skickat den till min religionslärare, så att han kan läsa den innan jag lämnar in den till min svenskalärare aka honmostret. ja, jag är en sagan-om-ringen nörd. so sue me.

är hög på endorfiner och övertrötthet. som förberedelse inför denna all-nighter jag visste skulle ske köpte jag en påse godis att snaska på. den försvann snabbt kan jag säga. speciellt med tanke på att jag skrivit i ungefär 6 timmar.

antar att jag måste sova nu, ska repa med Viktor imorgon 12.00. efter det har jag bara en fråga:
är det farligt att köra bil om man sover?

Kommentarer
Postat av: Mammy

Nä det är inte farligt för det är bara en dröm!

2011-03-06 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0