sand-häxor

mackorna från himlen som vi tuggade i oss till Vänner, efter det somnade jag sött med nacken i en konstig vinkel och har därmed ett perspektiv på cirka 40 graders vinkel.
Jag kan även gläjda er med att min tågresa gick utomordentligt bra.
Missade jag tåget: nej
Raderade jag min sms-biljett: nej
Glömde jag en väska på tåget: nej
Känns som en klar förbättring sen förra gångerna. Hemfärden sker med bil, tack och lov...

Jag har lurat Google Chrome, på riktigt. Med denna linje vill jag nu presentera en blogg av folket, för folket! Imorgon ska jag sjusova väldigt länge och kanske äta mannagrynsgröt till frukost. Klå Susanna i När & Fjärran kan jag inte göra för det gjorde jag idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0