Göteborg, dag 5.....

.....försenat :O
Jag ber tusen gånger om ursäkt kära läsare, gårdagen visade sig vara en pärs utan dess like och jag sov the sleep of the dead inatt och kom ihåg idag att jag inte bloggat på mer än 24 h! 
Varför blev jag utmattad? undrar ni. Jo, för att min syster för en gångs skull verkligen ville shoppa och vi spenderade hela dagen inne i Göteborg och rände in och ut ur affärer som skållade råttor. Efter dubbla rundor till Gina Tricot och Indiska träffade vi -trumvirvel- Erika! :D Hon följde med en kompis upp för dagen och vi käkade lunch tillsammans på Café Kosmos och gick i fler affären medans Sussi friserade sig i en timme.

Nu är ni väl grymt nyfikna på mina inköp, yes? Självklart har jag fotat allt och jag säger som Olivia, Rebecca och nu Susanna: "Daaaarling, it is marvellous!"
Jag gav in! Stina the Great är nu en av de många! En gul jumpsuit som var på rea på Gina Tricot är nu mitt favoritplagg och jag lever praktiskt taget i den. Självklart har man ju hört talas om one-piece-addicts men riktigt så allvarligt trodde jag inte det var.
jag hade fel...
Gina Tricot strikes again! Den affären är makalös. Lika billigt som H&M men oändligt snyggare kläder. Det blev cykelbyxor med spets och en liten tubtopps-sakelak att ha under linnet. Känns kul att köpa outfits, det här ska jag nog ha på midsommar :)
Erika och jag traskade in på MQ och jag köpte en lite tjockare tröja. Erika sa att den var typiskt "Stina" så jag kände att jag inte kunda lämna den där, den var praktiskt taget en del av mig redan :D
Ytterligare en typisk tröja made for me. Den ropade till mig när vi gick förbi Carlings och vem är jag att säga nej till en så läcker tröja?
Sist men inte minst, en suverän byxdräkt från Indiska. väldigt nice och bekväm som fasen, ungefär som min jumpsuit.

Jag förstår att min systers blogg är full av bilder, det blir så om man bara har tillgång till en kamera. Vill ni se vad hon köpte får ni kolla hennes blogg RIGHT HERE.
onepiece out!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken söt banan!

2011-06-25 @ 16:48:19
Postat av: Stina

tack mamma! det ligger i familjen ;D

2011-06-28 @ 13:36:10
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0