Det ekar över hela staden

Härmed ber jag om ursäkt för det aggressiva inlägget.*se nedan
Efter viss förvirring och förtvivlan blev det en kul kväll. Erika och jag vinade på Bäckaskog och jag somnade som en död lite efter 2. Idag har vi handlat och badat i Tydinge. Vi hittade en hel drös trevliga pojkar som också badade och lekte med dom i flera timmar. Mot alla odds har det visat sig att jag är gruvligt dålig på volleyboll. Trots att vårt lag faktiskt kom trea när vi hade turnering på C4. Hur som helst var det en väldigt trevlig dag och det var faktiskt första gången jag badade i år :D

Dom har lite roliga reor på EKO och Willys så jag köpte Sex and the City 2, The boat that rocked och en BBC film med frasande klänningar, smäktande blickar och dramatiska intriger. Exciting, eh? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0