110630

Idag har jag
  • Badat i Åhus med min syster och en matsäck för tusen pers. Vi åt upp allt.
  • Köpt presenter till Matilda och Johanna som fyllde år på studentdagen men som ska ha kalasis imorgonkväll.
  • Bjudit päronen på pizza. Trodde jag, tills mamma förde över pengar till mitt konto.
  • Tittat på I rymden finns inga känslor och blivit förälskad i Bill Skarsgård.
  • Rensat ut min garderob. Slängt en hel del, givit en del till min syster och reflekterat över min klädsmak som har varit lite tragisk.

Och nu ska jag ta ett nattdopp med Erika och Henkeponken. Fick även tillåtelse av mamma att aldrig mer säga något till henne om jag ska ut på kvällen/natten. PUH! Vilken lättnad, kanske ska jag sluta prata med auktoritetspersoner helt och hållet och i fortsättningen leva efter mina egna regler. Välkommen till Stina-land, här äter vi inte något från havet, alla väger över 65 kg och alla säger att dom älskar varandra, och framförallt mig, hela tiden.
adieu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du ska börja författa roliga böcker!

2011-07-07 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0