oh the quiet life i lead

Är på plats i Hanaskog. Det händer inte så jättemycket just nu så jag tyckte att jag kunde blogga lite (känns som om det är det enda jag gör nuförtiden xD) I brist på annat sitter jag också och pillar på min tumme som jag fick en speta i när jag öppnade bokinkastet. Gör fenomenalt ont och jag har försökt med sax, kniv och pincett (som jag lämpligt nog hade med mig i väskan) men den spetan sitter som berget. Känns mer som om jag har en gren i tummen...

Jag har letat upp böckerna på plocklistat och lånat 16 böcker till mig själv och har nu 32 böcker hemma som jag ska läsa. Jag tror, jag TROR att det är rekord, även för mig.

återkommer senare, med fler spännande nyheter!

Kommentarer
Postat av: mirr

ledsen att behöva ta ifrån dig rekordet med min lillasyster har 42 lånade böcker hemma ;)

2011-07-07 @ 13:15:35
Postat av: Stina

Nej herregud! Skojjar du? that's insane!! XD du får gratulera Hedvig från mig! 42 böcker... wow...

2011-07-07 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0