här gör vi en liten blinkgubbe ;)

En portion pasta är 140 spaghetti-strån. Om man inte är en mamutt förstås, alla vet att dom äter 200 strån per portion.

Hur vet jag detta, undrar ni?
Jo, jag är ju i Mirandas före detta lägenhet (Hennes pojkvn bor här under sommaren innan dom flyttar till Helsinborg tillsammans! mitt rum ska vara blått och ha en gigantiskt garderob så jag får plats med alla mina kläder.) och eftersom vi inte ska svimma av hunger när vi lattjar på K-dagarna ska vi laga köttbullar och spaghetti, men i ära av fredag och kristianstad-dagarna gör i hemmalagade köttbullar! :D

Mest på grund av att jag är en bortskämd snorunge som blir omhändertagen av min mamma så får miranda göra köttbullarna och jag ansvarar för pastan. för att då verkligen visa att jag tar det på största möjliga allvar räknade jag spaghetti-stråna.
Gordon Ramsey, släng dig i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0