från en by, till en annan

Denna bibliotikaren hon ska vandra, från det ena biblioteket till det andra, låt hon gå, låt hon gå, låt hon aldrig stilla stå.

Som ni kanske har gissat, mina damer och herrar, så är jag i Glimåkra och jobbar. Känns knasigt att vara i Hanaskog på morgonen och Glimåkra på eftermiddagen. Lyckades klämma in Kristianstad i mellan också. Fixade nytt pass eftersom mitt gamla påstod att jag var 155 cm lång och så är inte fallet längre.
Fordras ju pass eftersom jag antagligen ska åka på en liten resa med Olivia, Johanna och Josefine, johannas kusin :) Jag hoppas det blir av för jag kan känna hur det kliar i kroppen, jag behöver helt enkelt en orange-rosa paraplydrink i handen, på stranden.
la ni märke till rimmet? :D

nu ska jag, HÖR OCH HÄPNA GOTT FOLK, läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0