110105

Hejsan Svejsan i Lingonskogen!
En exceptionellt bra dag alltså! Mitt humör är på topp och om nån timme kommer Erika hit så att vi kan göra Broby osäkert :D en av anledningarna till att jag är så glad är för att jag fick ett stipendie som jag sökte i höstas, Berta och Ludivgs stiftelse tror jag det var. hela 3500 kr faktiskt :D så jäkla najs, dom pengarna går direkt ner i kassan till Grekland i sommar med tjejerna :D
imorgon åker susanna och jim hem och det är lite ledsamt tycker jag. men iofs om sussi hade varit hemma alltid hade jag kanske inte haft några vänner.. eller utbildning.. eller personlig hygien.. eller nån blogg för den delen. så det kanske är for the best ändå ;)
så det jag har att se fram emot är att töserna kommer hit på fredag. Rebecca, Johanna, Olivia, Miranda och jag ska ha Sagan om Ringen maraton. Alla filmerna, god mat, pannacotta till efterrätt och massa godis = 9 timmar of fun fun fun ;D det ska bli jäkla kul att se dom, har inte träffat någon från stan på hela lovet. it's gonna be legen.. wait for it.. dary!
nu blir det duschen, cause i'm a dirty girl ;)
ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0