110128

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag har för många böcker! Jag försöker organisera mitt rum lite, samtidigt som jag städar men det är stört omöjligt! vart jag än tittar så ser jag bara filmer och böcker! Jag har räknat ut att jag har 5 ggr så mycke filmer som kompisar och 4 ggr så mycke böcker som nära släktingar.

Tyvärr fick Miranda och jag boka om vår chill-out kväll, det uppstod en fiol-nödsituation. hihi, det låter som Miranda är läkare på ett sjukhus för stråkinstrument xD jag tror du hade varit azum i en sån situaton mirre! ;D
så nu är min kväll oväntat fri, men jag är trött som en gnu. ska käka, glo på handboll (ja, i vissa fall kan jag engagera mig i organiserad sport. det är ju semi-final för fasen. väl?) och somna gott 21.00 ;)

jag återkommer senare ^^

Kommentarer
Postat av: miranda

vadå? är jag inte det?

2011-01-28 @ 20:06:49
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0