110125

nu dör jag av hunger! funderar på självkannibalism.. är det en bra idé?
psst, ska jag berätta en hemlighet? jag var lite busig på konsum.. för det första stal jag en godisbit fastän "PROVSMAKNING ÄR OCKSÅ SNATTNING!" what can i say? I play by my own rules ;D
för det andra köpte jag inte bara vaniljglass till min milkshake utan även lyxglass med vit choklad och röda frukter PLUS en påse chips. den har jag gömt på mitt rum för att mamma inte ska morra åt mig för jag äter chips på en vardag. fast tekniskt sett är det ju nästan fredag.. 3 dagar är ju inget, det kunde lika gärna vara fredag.
:)
10 minuter senare
Insåg precis att mamma läser ju min blogg.. det känns som om jag har dinglat ett rött skynke framför en tjur. fast om hon nu ska vara ett nötkreatur så får det ju bli ko. och kor är ju hur snälla som helst! :D hang on! då betyder ju det att jag är en kalv. hm..

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Muuuuuuuuuuu!

2011-01-28 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0