110123

4 saker som irriterar mig:

1. Handdukar som absorberar vatten som en jäkla tvättsvamp så att man bara blir blötare desto mer man torkar sig.
2. Söndagsstek.
3. Personer som loggar in och ut på msn så att deras lilla pop-up ruta dyker upp tusen gången i rad tills hela skärmen är fylld av deras fula nuna.
4. När man blir tvingad till att läsa en bok som inte är av minsta intresse för en.

jag funderar på om jag ska lägga till fler grejor eftersom jag känner mig ovanligt irriterad idag. men det får i såfall bli senare för nu ska jag klä mig och efter det handla till lilla mamma :)
(vore spännande om jag struntade i det första..
spännande, kallt och möjligtvis arresterande..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0