Show me how you Burlesque

Jag är i extas!

Burlesque är den mest fantastiska filmen jag någonsin sett! Suveräna dansare, urläckra kläder, ljuvlig sång, fantastiska skådespelare och galet smink! Jag vill bo i den här filmen, jag vill vara en Burlesque sångerska/dansare!

så, Christina Aguilera spelar lanttjejen Ali från Iowa. Med en enorm talang för dans och speciellt sång beger hon sig till LA för att söka lyckan. Efter en del besvär får hon jobb som servitris på klubben Burlesque men längtar efter att stå på scenen. När klubbens ägare Tess (Cher) ger henne en chans och Ali genom en slump måste sjunga live en kväll är hennes lycka gjord. På klubben träffar hon även den otroligt heta bartendern Jack. Ni vet den taskiga James i Twilight? Han är ännu snyggare i den här filmen, och rolig till råga på allt! Jag lägger till Cam Gigandet på min lista av snygga boys jag vill pussa på ;)



se den för guds skull. jag kan inte smöra mer för filmen utan att bli brun om nosen.
mot sängen gott folk! Har jag tur väntar Cam Gigandet på mig :O
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0