p-p-p-pretty in p-p-p-pink

Busschauffören på skåneexpressen ser precis ut som en vilda västern skurk. han har världens största mustasch, det enda som saknas är den svarta cowboy-hatten för väst har han redan.

vernissagen på kulturhuset var otroligt fin, jag är grymt imponerad av dessa små japanskor som är så duktiga. själv kan jag bara rita grodor och inte ens det gör jag bra..

jag tittade precis på ännu en 80-tals film. Pretty in Pink med Molly Ringwald. Hon spelar Andie, en ganska fattig tjej som plötsligt blir uppmärksammad av en av skolans populäraste och rikaste killar. Frågan återstår ju om deras världar är för olika eller om Andie passar bäst med sin barndomskompis Duckie?
inte riktigt lika bra som vissa av åttiotalets pärlor men verkligen helt okej, en tumme upp av två möjliga ;)
förresten, kul att Duckie spelas av Alan i 2 and a half men! xD



nu ska jag se senaste avsnittet av Glee, wich makes me darn happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0