110219

Nedan följer en lista på vad som sker i mitt liv just nu

  • jag luktar illa.
  • jag ser ut som jag blivit påkörd av en thygessons buss, dumpad i ett dike och blivit tuggad på av gamar.
  • jag består till 80 % av snor
  • jag har inte längre något huvud utan en bongotrumma på axlarna.

ja, kära läsare. jag är sjuk.
jag är ganska säker på att det började igår och konstigt nog blev det inte bättre av att jag dansade på depå med Erika hela natten. knasigt..


så jag spenderar lördagen ensam vid tv:n, har slötittat på bl a teen mom, how i met your mother, melodifestivalen och discovery. den sista var inte riktigt lika intressant som de andra så jag passa på att sova lite då.
nu ska jag stirra på Pirates of the Caribbean och snyta mig sanslös.

ciao
(förresten, igår firade jag en månad med mitt körkort. vi är så lyckliga tillsammans, håll tummarna för vår framtid)

Kommentarer
Postat av: miranda

men vi älskar dig ändå fast du har blivit tuggad på av gamar

2011-02-19 @ 22:55:38
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

AAWWW! det var det gulligaste jag hört på länge! sätt det på ett vykort och skicka till mig när du är i italien din lilla snok! ;D

2011-02-23 @ 12:50:52
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0