110217

Jag har inte tänkt på det, men jag hoppade ju över alla hjärtans dag! xD min största anledning att gå runt med ett glatt leende i måndags var faktumet att bästa Sara fyllde 19! :D  men annars är inte valentines day så stort i min värld. det hade kanske varit större om jag haft en pojkvän. någon stackars sate som vill förbarma sig över mig och ta hand om mig nästa 14 februari?
wow, jag är så trött på skolan. enda anledningen till att jag åker idag är för att Viktor hämtar mig så jag slipper cykla i motvind till bussen. plus att han har lockat hela veckan med att han ska göra något som kommer synas ytligt men vägrat säga vad det är. jag har chansat mig gul och blå och hoppas nu får min belöning.
PuSsHaaaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0