110212

Morrn!

Här sitter jag och vad är egentligen klockan? 03.41! helt crazy.
jag har spenderar hela dagen och natten i k-stad. mös, käkade våfflor och fixade mig hemma hos Jenny med henne och Miranda. Gled vidare till Fehhhfffs och förfesten. vidare till biljard, hessle och till sist depå. dansade i tusen år med massa människor. kysste en före detta klasskompis (! xD) och tog nattbussen hem.
den var överfull av trevliga och trött people, ganska mysigt, mest för att erika smetade in mig med rosa teater smink. hon är så älskvärd min kära vän.
hoppade av vid bron (ja, mamma. den gick faktiskt dit) och haltade hem. trött, frusen och stenar till fötter. varför, varför är jag inte 175 cm och måste därför använda klackskor? dåligt av mina genar tycker jag. speciellt av pappa, han kunde ju gett lite av sin längd till mig istället för att sebbe skulle bli stor som ett hus. jag hade ju nöjt mig med att vara stor som en koja.

så nu har jag sminkat av mig, borstat mina små bissingar och satt på mig min skönaste pyjamas. jag vågar dock inte riktigt gå och lägga mig. det blev en hel del drycker ikväll och jag är fortfarande lite yr..
men jag får väl ta risken. måste sova, ska på middag med 9 japaner imorgon. (faktiskt allvar den här gången xD)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0