110212

Godmorgon bloggen! (igen)

efter många timmars sömn och äggröra till frukost tycker man ju att världen borde sluta gunga.
jag har avbokat den japanska middagen för min del, har massa ont i halsen. lite ledsamt, jag såg fram emot att få mingla med Japans kulturelit (oh, en Mimmi flashback från igår! vi var kristianstad kulturelit igår nämligen, eller hur Mimmi?:D).

annars idag ska jag inte göra mycket. äta tacopaj och se melodifestivalen för även om jag tillhör elitkulturen gillar jag även populärkulturens massmedia-things. om du inte fattar detta kan det bero på att du inte har Åsa i nutida konst på C4.
nu ska jag åter-inviga duschen på ovanvåningen som precis har blivit fixad. hålla tummarna för att vi inte kommer behöva bygga en ark.

todeloo ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja det var vi då verkligen!!! :D hihi

2011-02-14 @ 00:06:09
Postat av: Susanna

Funkar duschen nu äntligen?! =) den måste jag pröva nästa gång jag är hemma.

2011-02-14 @ 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0