110210

sängen är ombäddad (jag måste göra det varje kväll, kan ju inte sova när madrassen är en decimeter utanför sängen), väskan är packad, jag är duschad och tandborstad. jag är redo för fredag och parrrty med tjejerna.
we put the grrrr in girl, ya know ;)

prövade något nytt på gymmet idag. funktionell styrka. det lät som en bra idé tills rummet fylldes till brädden med bl a snygga, muskulösa fotbollskillar. kul..
så jag stånkade och pustade och hade mig. det gick inte som tåget direkt, mer som en dressin. pinsamt, jag är en typisk klen tjej. det är svårt att träna och vara snygg samtidigt. eller tja, inte för dom snygga, muskulösa fotbollskillarna, men för mig..

efter en bortslösad timme (enligt mig) gick jag på löpbandet i 20 minuter och fräste sen hem. kollade på ett glee-avsnitt och skrattade gumpen av mig.

nej, min ombäddade säng väntar. synd att inte Orlando Bloom väntar i den.
tack å hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0