110209

Den här dagen är ju knasigast hitintills!
Jag försov mig och missade bussen, fick ta en senare och kom därför försent och ändå log jag som en annan galning hela bussresan in till stan. Det var det fina vädret som gjorde mig glad. massa sol och blå himmel, hade det funnits en gilla-knapp på himlen idag hadae jag tryckt på den :D
hade onödig arbetsmiljö och säkert och sen dans som faktiskt var rätt kul, moderna har annars varit lite av en besvikelse efter jazz och showen. en sånglektion med Ylva, och hör och häpna: jag fattade vad hon sa till mig! good stuff i'm tellin' ya. händer inte ofta :D

MEN! det är här vi glider in på ostadig mark. jag susade ner till rockrummet för min PA-tid. tänkte lägga sången på min låt. jag hade redan hört med Tore att han skulle finnas tillgänglig för att hjälpa mig, men den mannan fanns inte någonstans. tills jag fick reda på att han (och resten av alla lärarna i min charmiga, fantastiska och hopplöst oinformerande skola) var på konferens. jaha..
som den beslutsamma och ambitiösa tös jag är tyckte jag ändå att jag kunde göra lite själv. kunde jag hitta micken? nej. spelade jag in nåt? nej. vad gjorde jag? jo, jag gick till biblioteket och lånade fyra gigantiska böcker. ja, så hanterar jag jobbiga situationer. jag lånar böcker, i mängder. sen läser jag dom och låtsas inte om omvärlden. det har funkat hitintills och jag har inga planer på att sluta. iofs har jag ju inte gjort min slutdokumentation som skulle vara färdig idag men den dagen den sorgen.

hm, det är ju redan den dagen den sorgen. wow, så här <---> mycket bryr jag mig.

pratar med Miranda på fejjan nu, hon har tröstat mig och sagt att jag inte ska få ig i PA:t. hoppas hon har rätt, jag har aldrig haft IG i något förrut (förutom i åttan när jag fick ett streck i syslöjd för att jag inte gav min stickade mössa personligen till läraren utan la den på hennes skrivbord. kärring.) och jag vill inte börja.

nu har jag in princip skrivit en hel roman, mest för att jag inte bloggat på, tjaa vad är det? två dagar? jösses- då är det illa, när man får prestationsångest när det gäller bloggen.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0