110204

I'm starving.

Jag kom hem för 3 timmar sen, jag var utsvulten då och jag är utsvulten nu. inte för att inte har försökt äta något, men jag känner mig som en giraff som blir erbjuden en blodig biff. och eftersom mitt liv i vanliga fall kretsar kring min mage och vad jag äter kan ni kanske förstå min oro. mamma informerade mig även i morse att vi skulle äta chili con carne ikväll, jättegott ju! Absolut inget som jag ogillar det minsta, och ändå: ingen reaktion. wow, kanske jag äntligen har uppnått det stadiet då jag ätit allt jag kan. jag kanske är .. ve och fasa .. mätt?

men nog om min mage. Miranda och jag ska ju lyssna på blues idag, vilket ska bli fruktansvärt trevligt! jag har inte riktigt koll på vad jag ska ha på mig än men jag känner att om jag bara öppnar min garderob så kommer inspirationen. eller kanske malar.

gawd, jag svimmar av hunger. fortsätter det så här kommer jag vara full som ett ägg efter en 2,25a och däckad redan innan musikerna rört sina instrument.
sorry, gotta go faint now. farewell!

Kommentarer
Postat av: mirre

om du däckar så lovat jag också att däcka.. så att du inte känner dig ensam!

2011-02-04 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0