110203

Alltså .. spellistor.. på spotify? jag har alltid väldigt goda avsikter när det gäller spellistor. liksom, "nu ska jag ha en hel spellista med bara Bryan Adams" men det när det väl kommer till kritan kan jag inte hålla mig till det. nu har jag väl 5 Bryan Adams låtar och 9 låtar av helt andra artister. det är ju lite synd om Mr. Adams, han förtjänar en egen spellista.

min vecka har varit så bra, i allafall sett ur ett jobbar-perspektiv. typ 12 timmar på bibblan = cash i kassan. inget skolarbete gjort men jag är bara jädrans effektiv när jag verkligen måste. ska vänta till sista minuten, det är då jag presterar som bäst. ta den här kvällen till exempel. prov i musikhistoria imorgon och en teaterföreställning att gå på mellan 7 och 9, vad gör jag då?
Jo, jag sätter mig med det när jag kommit hem vid halv 10. skrivit ut ett pluggpapper som jag ska läsa innan jag somnar och imorrn i bilen in. en väl utarbetad plan säger jag bara.

förresten hittade jag en grym film som jag ska se imorgon också. I.Q. med Meg Ryan. Handlar om Albert Einstein och hans matchmaking-skills, jag såg den för nåt år sen och kom bara å tänka på den idag. letade som en galning på internet, eftersom jag inte kom ihåg namnet på filmen. visste ni att om man söker på Albert Einstein och film på google kommer det bara upp dokumentärer? det vet jag nu.

bye bye my babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0