Don't cry for me Prästavångsskolan!

Hej hopp!

Om ni undrar så har jag än så länge sett Space Jam, Matilda, The Flintstones och Jungle 2 Jungle.

Plus att jag har jobbat superdupermycket. Idag fick jag faktiskt vara den som stängde fritids, vilket var lite läskigt men strong som jag är tog jag mig i kragen och låste alla dörrar och kollade i alla rum efter gömda barn. Inga barn hittades och jag kunde lugnt glida genom skogen de 7 minutrarna det tar att gå hem.

Another successful day at the office!

Kommentarer
Postat av: miranda

du är duktig du!

2011-12-02 @ 17:55:58
URL: http://[email protected]
Postat av: förvirrad miranda

okej? varför skrev jag min gamla mailadress när jag skulle skriva min bloggadess???????

2011-12-02 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0