The bucket list

God afton bloggen! Jag är på list-humör :)

Lista över knasiga fakta (gällande mig själv. vem annars?)
  • Om möjligheten finns glider jag alltid på golvet sista biten innan jag ska stanna. Jag tror det är dansaren inom mig som gärna vill göra en liten Fred Astaire-slide innan jag måste stå stilla igen.
  • Jag vickar på tårna när jag ligger i sängen och läser.
  • Jag kan absolut inte sitta still när jag pratar i telefon.
  • Jag avskyr telefoner.
  • Det kvittar vilken årstid det är, jag längtar ALLTID till julen. Jag går runt här och försöker tvinga fram hösten så jag äntligen kan sitta inne med gott samvete och bara känna mig mysig.
  • Jag kan bara spela The Sims 2 när det är snö ute. Jag tror det har något att göra med min kärlek till julen och att det känns konstigt om det snöar på Sims och inte hos mig.


Lista på saker som Viktor och jag ska göra den här hösten (som är vår. vi fick inte vår planerade sommar men jag tror det är bra! Vi är mer höstmänniskor, foxy ;)
  • Träna! Vi ska äntligen hitta tillbaka till gymmet.
  • Åka till stan och shoppa second-hand!
  • Dricka te. Både hemma hos dig, mig och på Teapot.
  • Promenera i höstvädret, med snygga halsdukar och fashionabla kappor.
  • Sitta i vårt kopparrum och spela spel samtidigt som vi lyssnar på en knasig julskiva med Peter Jöback.

It's go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0