dead girl talking

Jag kan knappt blogga, mina fyrkantiga ögon ser inte riktigt tangenterna...

Jag har bosatt mig framför tvn, med fjärde säsongen av Angel, första säsongen av Glee, andra säsongen av House och andra säsongen av Förhäxad lever jag nu helt genom Cordelia, Rachel, Chase och Phoebe. (Jag vet, jag blev också förvånad när jag insåg att jag sympatiserar mer med Chase än Cameron i House.)

Imorgon ska jag baka två cheesecakes till onsdag då mormor och morfar och moster Eva med familj kommer hit på middag. Vi ska ha ett lite försenat födelsedagsfirande för mig, eftersom jag inte var hemma på själva dagen. Har äntligen lyckats övertala mamma att vi ska ha soppa, jag är nämligen lite trött på att alltid få sommarmat på min födelsedag. Och det blir oundvikligen så när man fyller år i mitten av juli...

Men med tanke på vädret tror jag att jag äntligen kommer få ett höstliknande firande med tända ljus, soppa och allt serveras INNE! :D oh boy, jag är verkligen en sucker för hösten. jag tror dock att det är värre i år för jag kan inte minnas att det var så här förra året.

mitt rum ser förjävligt ut. och jag orkar inte riktigt göra något åt det.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0