110826

Hello my name is Stina and I'm a loveoholic!
(This is the part where you say: Hello Stina!)


Har precis läst en bok av Susan Elizabeth Phillips och jag slutar aldrig bli förvånad över hur fnittrig och lycklig själen jag blir av lyckliga slut. Nu ska jag duscha av mig, ska ju jobba imorgon (PÅ EN HELG. det är för fan okristligt. sa tjejen som mest bär silverkors för att hålla vampyrerna på avstånd...) och jag måste vara fräsch innan jag blir svettig på scenen. 
Sen ska jag faktiskt kolla på Peter Pan (den otecknade med otroligt söta Jeremy Sumpter) för jag har inte fått nog av romantik ikväll :)


PS. igår var jag och Viktor väldigt modiga och såg Scream. Första gången för oss båda och vi greppade desperat varandra samtidigt vi mumsade på ostbågar och kinderägg-choklad. Älskling, jag ser fram emot 2:an och 3:an! ;D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0