wakey, achey.

Broby, Östra Göinge, Skåne, Sverige, Världen. I'm back.

Så, den här morgonen började bra. Jag gick upp, klädde på mig och ramlade nerför trappan. obeskrivlig smärta.
kravlade mig upp till översta trappsteget, grät floder och trodde att jag brutit rumpan.
för att ni bättre ska förstå har jag ritat en bild.



fast det vara mer ett skri av fasa. my bad, det är ju inte lätt att va konstär.

Så jag har nu ett blåmärke stort som Manhattan på min gump. det är väldigt kul eftersom jag inte riktigt kan sitta utan att svära som en sjöman. trots detta lyckades jag släpa mig själv och min blåslagna rumpa till gymmet för piloxing med Foxy. Ja, tydligen är det en blandning av pilates och boxning. desto fler pass jag prövar på gymmet desto mer övertygad blir jag om att jag ska önska mig fettsugning i studentpresent.
jag skojar bara susanna, jag ska träna och inte fettsuga mig. än.


nu ska jag slumra.
so long, flaggstång!


Kommentarer
Postat av: Mamsi

Stackars lilla Stina som ramlade i trappan och slog rumpan!

2011-04-06 @ 20:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0