110426

Gissa vad jag gjort idag? jag har levt den mest exemplariska dagen någonsin in the history of time!

jag vaknade halv elva, läste en timme i sängen. gick ner till ute-möblemanget och läste i en timme. la mig på en filt i solen och läste i fem timmar.
how AWESOME is that?! :D

utöver denna lathet gjorde jag även en liten kul discovery på datorn. jag sökte på VLC media filer och hittade hela första säsongen av Smallville och tusen filer med extramaterial från Vänner. det roliga är att jag har ingen aning om hur nån av filerna hamnade i min dator. så nu ser jag fram emot lite Smallville som jag aldrig kollat på förr!

men, eftersom det faktiskt är en skoldag imorgon ska jag väl natta mig. ine för att jag kommer kunna sova helt normalt förrän om en vecka. kan man ha jetlag efter ett påsklov?

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0