fånga dagen, nej tack. fånga framtiden, ja tack.

Framtidsplaner
(som, till skillnad från tråkiga människor som också lägger upp framtidsplaner men som sen gifter sig med grannen och tar över päronens hus, ska gå i uppfyllelse. inte för att det något överdrivet fel med att gifta sig och bo kvar i Broby. aouch, en liten del av mig dog precis.)


  • Dricka te i England och reflektera över valet av klänning till dagens polo-match med min *artig på ytan men passionerad inuti*- brittiske älskare James.
  • Äta brieost, nybakat bröd och dricka vitt vin i en solig villa i södra Frankrike med min känsliga och otroligt sexiga älskare François.
  • Promenera i Rom i designer skor som gör ont så in i helvete men är ack så vackra!
  • Sjunga country i USA med min hel-ylle blonda och muskulösa före detta quarterback-pojkvän Jack.
  • Sola på en yacht i Atlanten med en paraplydrink och Nora Roberts senaste bok brevid mig samtidigt som jag får fotmassage av min grekiska älskare Alexandros.
  • Besöka Vinterpalatset i Ryssland och diskutera konst med min ryska diplomat älskare Dimitri.
  • Dansa tango, på riktigt, helst med en ros i munnen, med min älskare José som jag delvis valt för att han liknar Antonio Banderas.


och efter allt detta, då ska jag bli världens bästa bibliotekarie. eller så kanske jag tar jobb som muséeintendent på Louvren. eller blir jag professor i antik historia. eller blir jag stenrik sångerska/skådespelerska.
så mycket alternativt, synd att man bara lever en livstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0