sömndag

Jag känner mig supereffektiv idag. Har spelat tv-spel i tre-fyra timmar och nu försöker jag göra lite läxor. Har skickat min essay disposition till Kicki, skrivit ut mitt svenska tal och nu ska jag försöka fixa min slutdokumenation så jag slipper mitt jäkla projektarbete. 
Spenderade en underbar kväll med Matilda och Johanna igår, vi pratade och pratade och pratade och pratade! Det är så härligt att åka till Boalt och prata av sig med de bästa tvillingarna i världen. hm, precis som om jag aldrig pratar annars. pfft, ja det önskade ni va?
det var av M och J jag fick låna tv-spelet. Crash Bandicoot som jag ääälskar. så jag har som sagt varit klistrad vid dumburken nästan hela dagen.
något dåligt denna söndag: jag vaknade upp imorse och KUNDE INTE ANDAS! jag måste ha blivit förkyld när jag gått från bilen till ytterdörren...
en förkylning är väl inte så illa, men jag kan känna hur det värker lite i öronen, halsen och nacken. varför, VARFÖR har jag inte en sexig betjänt som kan badda min panna med kall kompress? livet är orättvist, det minsta jag kunde fått är väl det här?
ja, som ni märker har jag väldigt roligt med bilder idag. mest för att jag tycker att min blogg blir så tråkig utan bilder. men jag säger det här, när jag blivit kändis i Hollywood ska jag leta upp Wilmer Valderrama och ge honom en stor blöt puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0