John Hughes, marry me!

Jag är i extas! Det kan vara så att The Breakfast Club är bättre än Sixteen Candles, och jag trodde inte att det var möjligt!

När sportfånen Andrew Clark, nörden Brian Johnson, outsidern Allison Reynolds, balens drottning Claire Standish och skolans kriminella galning John Bender alla har kvarsittning tillsammans en lördag spricker barriärerna mellan klickarna och hemlighet efter hemlighet avslöjas. Allt eftersom timmarna går upptäcker de att de trots sina olikheter faktiskt har en hel del gemensamt.

Alltså, karaktärerna är så dråpliga och manuset så himla kul att jag fortfarande skrattar! xD Självklart kan man ju inte förvänta sig mindre från John Hughes. Jag håller med Olive från Easy A. "Om ändå John Huges hade regisserat mitt liv."
Jag älskar speciellt John, som är så sjukt snygg att jag dör och of course är han a total badass. jag har gärna kvarsittning med honom i åtta timmar.. allafall hans yngre jag. som den manmaniac jag är kollade jag självklart upp honom på google och tyvärr ser han inte klok ut i vuxna år.






Definitivt två tummar upp av två möjliga! The Breakfast Club är ett måste om man diggar allt innan -91!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0