HALLELUJAH!

Jag har en riktig roll i Grease!!!!

Jag ska spela Jan i Pink Ladies och vet ni vad det betyder? REPLIKER och kanske till och med en liten rad sång, vem vet? :D gud jag är så lycklig att jag knappt kan andas!

börjar bli lite rädd att jag har fått för mycket lycka detta året. körkort, tatuering, roll i Grease, student och jobb på bibliotek. jag kanske har fyllt min kvot och kommer må skitdåligt 2012.. nåväl, det ska jag oroa mig för då. FÖR NU HAR JAG JU EN RIKTIG ROLL I GREASE!!!!!!!!!!!




så här läskigt glad har jag sett ut en gång i tiden! xD

Kommentarer
Postat av: levvan!

du är duktig du stina! jag kommer definitivt att dyka upp på första raden när föreställningarna börjar!!

förresten, mitt usb minne = antikt = ca. 512 mb = ingen film får plats där + Johanna Levin = dåligt lokalsinne = hittar inte till broby - Stina Holm måste få sina Gilmore Gilrs skivor!! humm... hur tycker du vi ska göra? stay in touch at FB ;)

2011-04-20 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0