110425

Vet ni vad jag gjorde precis? förutom att läsa en ut en av de bästa böcker jag någonsin läst gick jag även in på facebook och såg att Miranda lagt upp bilder från sin resa! Jag bläddrade igenom alla bilderna från Sicilien och dom tog slut så snabbt att jag blev lite ledsen. Då får jag syn på albumet "Rom 2011". Vet ni vad jag gör då? Ger ifrån mig ett litet lyckotjut och klappar händerna.
jag har kanske inte berättat att jag lever genom Miranda. nu vet ni. ;)

idag har jag annars haft en alldeles underbar dag med Viktor och Daniel! Vi tog bilen till Knislinge, köpte sjukt mycket fika (typ bröd, potatisallad, 3 olika sorters kakor, vindruvor, 80 servetter, cider och plastgafflar) och fräste vidare till Wanås! Efter en superhärlig picknick i solen vandrade vi genom parken och beundrade konstverken.
Som den stora bebis jag är blev jag lite grumpy och trött efter 3-4 timmar. Då körde vi tillbaka till Knislinge och köpte glass för en så optimal sugar-rush som möjligt xD

har sen spenderat hela kvällen med att läsa den mest fantastiska historiska romanen någonsin av Lisa Kleypas. Jag lånade 6 böcker av henne på bibblan i onsdags och det här var bara andra jag läst och jag vill så hemskt gärna träffa denna fantastiska författare!


all in all, a wonderful day!

Kommentarer
Postat av: miranda

haha om du vill kan du få se alla andra 600 bilder xD kanske lite jobbigt dock

2011-04-26 @ 10:13:21
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hell yeah!! :D

2011-04-26 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0