110422

Nu är jag nöjd. ska duscha och äta kvällsmat.
fick förresten också finfint besök idag! Johanna Levin kringlade sig hit på små vägarna. Pratade en stund om ditt och datt och fick tillbaka min Gilmore Girls box :)
Så nu ska jag kolla på den och efter det diskutera slutet med Johanna som hintade att hon blev lite besviken. Vojne vojne! inte bra.. jag som verkligen vill att Lorelai och Luke ska gifta sig.

det här är en av mina absoluta favorit scener från Gilmore Girls. jag blir lika överlumpad varje gång jag ser den xD
hoppas att jag någon gån får tillfälle att putta ner någon annan i en sjö..



synd att det är så jäkla dålig kvalite. blir man inte jättetrött när någon har valt "Inbäddning inaktiverad på begäran" ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0