110408

Gissa om jag var dumbo igår? Skulle beställa från kvarnvideo.se för första gången och jag trodde att jag hade fyllt i alla fälten men tydligen inte. längst upp had jag glömt fylla i pers-/orgnr boxen.
och allvarligt talat, det tog mig en sisådär 10 minuter innan jag fattade att det var mitt personnummer de var ute efter. först tänkte jag att dom kanske undrade vem som skulle betala typ.. så jag skrev mitt namn. när det inte funkade prövade jag med "kvinna" för man vet ju aldrig. till slut förstod jag ju att mitt personnummer behövdes. dock inte innan jag hunnit smsa min syster och fråga..
Gårdagens dumbo går till -trumvirvel- STINA THE GREAT AND STUPID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0