100927

this freaking day started out good, got bad in a hurry and then it went up again.

jag vaknade imorse, lite försenad som vanligt, mamma skjutsade mig till bussen och på resan in till stan reflekterade lite över att det var en bra hår-dag OCH en bra smink-dag. det trodde jag inte att det var möjligt, så de det var med positiv spirit jag anlände i kristanstad.
dock hade jag fel när en gammal månatlig vän tittade in vid lunch. naturlich fick jag superont i min stackars mage and legs. så jag sjukanmälde faktiskt mig för resten av eftermiddagen och tog bussen hem. kändes som om jag skulle slockna i mitt säte. jag låg helt utfläkt med mp3n i örat och en bok i handen, som jag inte riktigt orkade höja till ögonnivå. stapplade hem, tog två ipren och sov 1 timme.

vaknade till vid 5 tiden av att Bo-Ewe kom hem och undrade om jag skulle träna. efter lite Nalle-Puh tänkande kom jag fram till att träning är bra för pms så jag följde med. faktum är att jag blev så hypad att sprang hem också, och nu är jag helt slut i kroppen och har tusen kilo endorfiner i skallen. träning = bra!
jag ser fram emot morgondagen då det blir dans med miranda, liten konsert och engelska C (yay!)

sen i helgen blir det förhoppningsvis lite umgänge med töserna :)
todeloo, a dingo(e) stole my shoe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0