100913

Thank God this friggin' monday is over!
Ja, kära bloggen! förutom min ilska mot måndgar har det inte hänt mycket. har frisknat till någorlunda och tur var väl det. fast jag snorar lite än och det är fräscht ^^
hade tråkig svenskalektion, ännu tråkigare musikhistoria (så vi spelade kort), oaptitlig lunch (så vi spelade kort) och lååååång naturkunskapslektion (så vi spelade kort)
dock berömde ola mig och sa att jag kunde mycket om kemi. det är väl bara att tacka Lars Birgersson, min NO-lärare i högstadiet. Den enda läraren alla i klassen hade respekt för så det var bara då det var tyst. och när jag säger alla då menar jag självklart dom störiga killarna som inte hade vett nog att vara tysta och låta andra få arbetsro. men tack Larsan ;)
jag traskade till syncentralen för att åka med mamma hem. det är så lugnt och skönt där att jag funderade på att sova där. planen gick om intet när jag insåg att jag skulle bli tvungen att sova på soffan i väntrummet och den luktade lite konstigt..
fick köra nästan hela vägen hem och det var helskoj :D
nu har jag spelat lite piano och ska ringa min syster. har gjort en fin piano version av eurovision vinnnar låten, får jag nog framföra på nästa ES-konsert om jag vågar x)

oh well, have a nice night
la-ti-dah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0