101027

Gäsp, jag är så trött! jag som hade värsta planen inför denna onsdagskväll. skulle äta glass med kolasås som mamma köpte till mig idag när vi storhandlade inför helgen. susanna kommer ju hem så vi måste ladda rejält med massa mat för hon äter som en häst, min kära syster. men eftersom jag nu gäspar ikapp med mig själv ska jag nog gå och lägga mig utan glass.
plus att jag kan berätta att min halsmandlar är suuuperstora och jag har ganska ont i halsen. förkyld blev jag ännu mer idag. det enda jag kan roa mig med nu är att snyta mig så jag låter som en trumpet. (dock gör ingen det lika bra som feffs!) imorgon dag blir det gymnasiemässa med Miranda, vi ska inspirera små barn (9:or. och ja, nu när jag är 18 är det tillåtet att håna yngre pga deras ålder. jag överlevde 3 års jamande, i think they'll live^^) att välja C4 när dom söker gymnasium. gud vet hur vi ska göra det, vi vet inte ett skvatt som vår skola.. eller, miranda?

jag hade även en körlektion idag och det gick ganska bra. fickparkerade och körde lite rondell. jag beställde tre lektioner till och eftersom jag nämner det kan jag lika gärna skryta med mitt hästlovsschema

Fredag: Tacokväll med familjen (då inberäknat suscha, vilket är ovanligt och kul xD)
Lördag: Middag på Cats i Hässleholm och efter det Tribute to Queen med papsen och syskonen.
Söndag: Kalkonmiddag (vi har den en vecka tidigare för att susssi ska kunna äta upp kalkonen åt oss.)
Måndag:Klippning (tror jag) och lite shopping och käk i Hässleholm med Suuzs och mamma :)
Tisdag: Körlektion (Aha!)
Onsdag: Tipsa om böcker på biblioteket eftersom dom har vampyrtema och jag har connections på bibblan. (dom kontaktade mig! jag lovar! xD) det säger nog en del om mig. jag tillbringar så pass mycket tid på biblioteket att jag är on first-name-basis med de flesta bibliotekarierna, jag skickar så mycket inköpsförlsag att det är nog enbart min förtjänst att det är smockfullt med böcker där. speciellt i engelska avdelningen för fantasy.. vampyrer och dylikt.. hhmm.. kanske borde ta mig ut mer?
Torsdag: Körlektion (Aha 2!)
Fredag: oklart..
Lördag: oklart..
Söndag: oklart ..
men det ska definitivt klämmas in en tripp til schillande. jag ska hälsa på miranda och vi ska vandra på stranden i månskenet. läskigt och lebbigt? nejdå.
gud, haha. lebb är ju ett kul ord. vem säger så nuförtiden? lebb.. låter som nån form av knock-out. "Festade stenhårt i helgen. fick en lebba i skallen av en schizofren älg!"
älgar förresten.. sjukt coola djur. inte så stora dock, jag menar Hälge är ju inte mycket större än Edvin? folk som möter älgar måste vara grymt överdramatiska och överdriva..



wow, jag piggnade till rätt bra nu. insåg precis att jag nämt min syster 4 ggr, och inte en gång med samma namn.
way to go stina! ungefär samtidigt insåg jag att jag framställt min syster som en tjockis.. det hon inte. hon tränar bara så mycket att hon måste äta som en häst. inte för att det hälper. hon som ett skelett. ett väldigt vältränat skelett med benmuskler bättre än Cindy Crawford i toppform.
nej, jag tror faktist jag ska gå ner och ta lite glass ;) efter det här milslånga inlägget förtjänar jag det.
so long, a dingo(e) smoked my bong.

Kommentarer
Postat av: miranda

där vann du nog tävlingen i skrivvärldenslängstaingäggtävlingen, grattis :D:D (Y)

2010-10-28 @ 21:02:32
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Mammy

Jag tycker du ska satsa på ett skrivande yrke för det bara flödar ut.....hur mkt som helst....var gömmer du alla orden innan dom kommer ut?

2010-10-29 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0