damn you SJ

shit alltså, jag har sån otur med tåg! idag när jag skulle åka hem från gbg hade dom bytt ut mitt X2000 mot nåt annat tågelände. så min plats i vagn 4, numero 20: den fanns inte mer! gick längs hela tåget och letade efter den nedrans platsen och varje gång jag försökte fråga en konduktör-person fick jag nada assistans! tillslut var det en trevlig man som hjälpte mig. störigt nog berättade han att min plats inte existerade och att jag kunde sätta mig där det var ledigt.. jahaja, här har man travat fram och tillbaka som en annan pappskalle och hela tiden hade jag kunnat sätta mig var jag än ville. thankyou SJ ^^

jag kom hem helskinnad i varjefall. slängde mig i sängen direkt när jag kom hem och läste ut boken jag köpt innan. sen beställde vi äcklig thai-mat tråkigt nog. riktigt tjåligt när man ser fram emot maten och så visar den sig vara sjukt o-god och typ massa som inte ens var med (mina grönsaker exempelvis. où est mes grönsaks? HUH? hur ska jag kunna växa upp till en stor och stark flicka utan mitt dagliga intag av grönsaker?! hoho, nästan så jag lurar mig själv.)

sista heldagen med min syster spenderade vi i lägenheten. vi drog fram lite spa-grejor och skämde bort oss med ansiktsmask, fotbad, smoothies, vaxning och målning av diverse naglar! allt detta gjorde vi medans vi tittade på "The Shining". andra gången jag ser den och jag blev lika rädd som förra gången xD "here's johnny!"


nu tänkte jag se en av de 10 filmer jag lånade av min syster.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0