101031

whopedooo! jag har precis kommit hem från A Tribute to Queen och det var fantastiskt! Grymma sångare, bl a Emil Sigfridsson, Sophie Sjörén (som är från knislinge och jag är ganska säker på att vi sjöng i sibbhult samtidigt) Mikael Rickfors, Nils "Cavaradossi" Olsson; en fenomenal operasångare från malmöoperan och en tjej från New York som hette Sarah Chessler. dom var så galet duktiga och jag trodde inte det var möjligt men jag älskar Queen ännu mer!

så det var en sjuk kväll. åt en mumsig middag med efterätt på Cats. friterad nougat med hallonsås och vaniljglass, jag dog lite inombords men det var de värt. funderar på att åka dit själv och bara beställa det .. XD
tack pappa för allt!

just de, jag tittade ju på Sunes sommar igår, haha! jag hade liksom glömt hur kul den är xD Peter Haber är hysterisk och så tragisk att man vill dö. När Karin skriker att maten är klar och basketlaget springer in i husvagnen fick jag kramp så mycket skrattade jag.
-
"Åh lakris båtar får man ta?
- "NEJ FÖR HELVETE!!"
- "Tack.."
fyra av fem tosters :D
haha, så det var najs. jag orkade inte se The Matador så det får bli en annan gång.

annars har jag inte gjort mycket mer idag. hälsade på farmor och färgade susannas hår.
hej svej i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0