101002

Hoho, jag är världens sämsta party-prinsessa! xD Halvvägs in till stan kom Fanny på att hon glömt sitt leg. så hon och Hanna vände tillbaka mot Österäng medans Miranda och jag vandrade till hessle. Vi kom, vi såg, vi segrade.
När vi talades vid på telflon insåg vi att ingen av oss hade kvar gnistan. så Miranda tog bussen tillbaka till österäng och jag klev på pendeln till broby.
det är ofattbart mörkt ute, jag gick med hjärtat i halsgropen hela tiden. men för en gångs skull var jag lite lurig; jag tog skogsstigen hem istället för stora vägen med förhoppningen om att potentiella mördare och våldtäktsmän hellre lurar på små flickor vid riktiga vägar. en mycket bra plan visade det sig, eftersom jag kom hem med huvudet på axlarna och jungfrudomen i behåll, hehe!
kallt var det också, men det är väl normalt för oktober. fattar inte att pappa och agneta är på Malta nu. fick ett mms tidigare ikväll med en bild på en suuuperfin strand.

jaha ja, en weird början på helgen. (dock inte så weird som det var planerat från början^^) imorgon kommer några av flickorna hit och chillar, som dom coola kidzen säger.
får slå en signal till mamma på öland också eftersom det är hennes 48:e födelsedag. lilla mamma vad tiden går fort ;)

oh well, jag vet inte riktigt om jag ska sova nu eller spela age of empires eller möjligtvis se en film.
(eftersom det är den 2 oktober redan, grattis lilla mor!)
buh-bye, a dingo(e) ate my pie.

Kommentarer
Postat av: miranda

idag ska jag hem och spela age of empires!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeeeeee

2010-10-02 @ 10:38:36
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

hahah härligt! vi borde spela ihop .. det måste vi klura ut hur man gör! din bror kanske vet?

2010-10-02 @ 13:35:33
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0